Doprava a doručení

Usilujeme o to, aby byl proces objednávky a doručení co nejjednodušší a nejpříjemnější. Pokud budete mít jakékoli dotazy nebo narazíte na potíže, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis. Níže naleznete podrobnosti o tom, jak probíhá zpracování a doručení vaší objednávky.

Doprava zdarma

U všech objednávek v rámci České republiky hradíme poštovné za vás. Veškeré produkty doručujeme zcela zdarma, bez požadavku na minimální hodnotu objednávky.

Odeslání vaší objednávky

Našli jste si svůj oblíbený kousek na našem webu? Pak vám ho chceme doručit co nejdříve! Proto se snažíme vaši objednávku zpracovat a odeslat co nejrychleji.

Průměrné dodací lhůty jsou následující:

  • Po přijetí objednávky potřebujeme 1 až 2 pracovní dny na její zpracování. Během pracovního týdne je obvykle zpracována do 1 dne. Při objednání v pátek večer nebo o víkendu to může trvat o něco déle.
  • Jakmile je objednávka zpracována, odešleme ji a doručení obvykle trvá 4 až 6 pracovních dnů.
  • Celková doba dodání (zpracování + přeprava) je obvykle 5 až 8 pracovních dnů.

Po dokončení objednávky obdržíte e-mailem sledovací číslo zásilky, pomocí kterého můžete balíček sledovat přes naši logistickou platformu. Funkčnost sledování můžete vyzkoušet na naší sledovací stránce.

Chcete-li si být jisti, že bude objednávka odeslána ještě dnes, neváhejte nás kontaktovat telefonicky. Náš tým zákaznické podpory vám rád pomůže.

Důležité informace o doručení

Vezměte prosím na vědomí, že kvůli probíhající celosvětové pandemii mohou být dodací lhůty někdy delší, než je uvedeno. Naši logističtí partneři se stále potýkají s narušením provozu, včetně delších přepravních a zpracovatelských dob. Prosíme vás o trpělivost a pochopení, pokud doručení vaší zásilky trvá déle, než se očekávalo.

Doručení objednávky

Jakmile bude vaše objednávka doručena, užijte si svůj nový nákup! Pokud by s ním něco nebylo v pořádku nebo si přejete zboží vrátit či vyměnit, navštivte prosím tuto stránku.

Poškozený produkt?

To nás mrzí! Bohužel se může stát, že během přepravy dojde k poškození. V takovém případě vám první náhradní balíček zašleme zdarma. Pokud by se situace opakovala, vrátíme vám celou částku.

Jak objednávat

Proces nákupu na Lovina.cz je jednoduchý. Nejprve si na stránce produktu vyberete požadovanou variantu a kliknete na tlačítko „Přidat do košíku“.

Důležité je ujistit se, že jste zvolili správnou velikost a barvu. Pokud je vše v pořádku, klikněte na „Pokračovat k pokladně“. Zadejte svou doručovací adresu a zkontrolujte, zda jsou všechny údaje správné. Poté pokračujte kliknutím na „Pokračovat k dopravě“.

Na stránce „Doprava“ si můžete ověřit své údaje a zároveň se ujistit, že doprava je zdarma. Pokračujte kliknutím na „Pokračovat k platbě“.

Nabízíme tyto platební metody:

  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • Google Pay
  • Apple Pay

Po výběru preferované platební metody klikněte na